2012. január 29., vasárnap

Újabb karaj variáció - mediterrán sertéskaraj

Új év napján Eszternél jártunk after partyn, akkor láttuk először az új konyháját. Tetszik. Ott láttunk egy jó kis könyvet, 1 millió menü. Továbbra is "karajos-ételeket" próbálgatok ki. Bár, tudtomra adták, h vasárnap csak és kizárólag rántott hús legyen. Nos, most ebből a könyvből sikerült választani. 





Hozzávalók:

  • 8 szelet sertéskaraj
  • 2 ek barbecue grillfűszerkeverék (nos, nekem volt török köfte baharati és grill fűszersó)
  • 1 citrom
  • 1 közepes vöröshagyma
  • 4 babérlevél
  • néhány szál kakukkfű
  • 1dl olívaolaj
A kikloffolt hús szeleteket bedörzsöljük a fűszerkeverékkel és pihentetjük legalább fél órán át. Ezután babérlevéllel és felkarikázott hagymával rétegezzük egy jól záródó edényben. 
Olívaolajat elkeverjük citromlével és hozzáadjuk a kakukkfűvet és ráöntjük a húsra. A könyv pár órát ír pihentetésre, én egy éjszakán át tettem ezt. 
Faszénparázs híjján, serpenyőben sütöttem ki, közben a visszamaradt fűszeres olajjal locsolgattam. 

Főtt krumplival és céklasalátával tálaltuk. 

forrás: 1 millió menü c. könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése