2011. november 23., szerda

Gasztros-angyalkás ajándék




Facebookon a Fazék csoportban meghirdettek egy játékot, minimum 40dkg maxiumum 50dkg lehet a csomag, amiben saját készítésű dolgok v konyha körüliek kerülnek bele. Az enyémet már elküldtem november elején, akkor még több időm volt. Azóta türelemmel vártam a nekem szánt csomagot. Hét elején olvastam, h többen útnak indították, mikor dolgoztam, csak érdeklődtem, h jött-e csomagom. És ma megérkezett. Persze, reggel jöttem haza melóból, alvás nappal, csöngetnek, futtatom a népet, h "csöngettek!!!!", majd párom behozza, persze odaadja, mert annyira izgatott vagyok, h még aludni sem tudok, gyorsan kibontottam és már néztem is, mi finomságot rejt a doboz. 
És került bele cseresznye lekvár, linzer süti, gyertya, 4 levelű lóherés mintázó!!! és persze a képeslap!!! Ezt már ki is teszem, mivel sztem, nagyon mástól nem fogunk képeslapot kapni! 
Köszi Gabi, örültem neki!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése