2011. augusztus 3., szerda

Pisztácia!!!!!

Mikor olvastam az fb-n a Fazék csoportban, h van szlovákiában pisztácia, két sofőrt is ráállítottam a témára. Az egyik szerencsével járt, elméletileg majd 5 eur 40dkg. Azért elmélet, mert a származását inkább nem szeretném tudni. Nem kellett érte fizetnem és annyi mondtak, h "egészségedre". Mikor kérdeztem, h ha kell még, lehet-e, azt mondták, h szóljak nyugodtan a Metroban van...

Reggel, mikor megláttam a zacsit, kicsit megrémültem, h mit kezdek én 40dkg sós pisztáciával. Most, este kibontottam és nem sós, nem pörkölt, finom és natúr és sótlan!!!!
Most szabira megyek, de sztem, mire visszajövök, újra hozatok. :)
Holnap pedig készül a pisztácia fagyi! Csak még helyet kell szorítani a tartálynak, mert a csibék elfoglalták a helyet!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése