2010. augusztus 2., hétfő

Fagyi

Elkészült életem első fagyija. Azt hittem, azért időben előbb összejön. Anyuval berakattam a tálat a fagyasztóba, mikor lefekszik ez kb. éjfél volt. A leírás 8 órát ír, h addig kell hűteni. Ez több lett. Mivel nem olvastam el a technológiát normálisan, ezért kissé maszatolósra sikeredett a dolog. A füzetben viszont nem volt egyértelmű számomra, h meddig is kell valójában hűteni a fagyi alapot, mielőtt a gépbe kerül, ill. a gépben az a 15-30 perc valóban elég-e. Így indultam neki. A végeredmény viszont nagyon jó lett, csak épp a műveleti sorrend volt más. Kb. este 7-8 fele tudtunk a fagyiból enni, de nekem még egy kicsit keményebb kellett volna legyen. ( na ezt megaszontam) :)
Elsőként egy keserűcsokis fagyi készült. Azt hiszem, mielőtt nekilátok a finomabbnál-finomabb ill. érdekesebb fagyiknak, addig a klasszikusokat is el kell készítenem, ilyen a vanília és a karamell, no meg a puncs és a kókusz, de sztem, lesz aki a citromot is kérni fogja. :) ( bár ez a citrom, lehet, h necces lesz, mert a párom a joghurtot és ilyemsi tejtermékeket, nem igazán részeíti előnyben. Max, majd nem akkor gyártom, mikor ő ott van. :)

Itt találtam pár hasznos instrukciót:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése