2019. június 26., szerda

Nyári gyümölcsös gofri

Már nagyon vágytam édességre, de idő híjján, maradt a vágyakozás. Vasárnap próbáltam összehozni egy süteményt, de valószínű az egyik - eddig még ismeretlen - fűszertől keserű lett.
Tegnap újra nekifutottam, egy egyszerűbbnek. Finom lett.

Hozzávalók:

  • 1 kis doboz laktózmentes túró (25dkg, csak zsírszegényt tudtam venni)
  • 2 tojás
  • 2ek 4x-es édesítőszer
  • 5ek gm zabpehelyliszt (szafi expressz lisztet használtam)
  • 1tk sütőpor
  • 1dl tej (mandulatejet használtam)
  • 1tk olaj
Feltét:

  • 25dkg laktózmentes túró
  • 1ek lm joghurt
  • ízlés szerint édesítő
  • gyümölcsök 
Elkevertem a túrót, a tojást, az édesítőt és az olajat, majd hozzáadtam a sütőporos lisztet és lazítottam a tejjel.
Palacsintasütőben halmokat raktam s megsütöttem mindkét oldalát.
 Magában is finom. :)

Forrás: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése