2012. június 26., kedd

Cukkini tócsni

Borsót felváltotta a cukkini. Eddig csak rántva ettük ill. sütinek. Viszont most túl sok van ahhoz, h csak ez a kettő készüljön belőle. Úgyh beindult a kísérletezés. Készült főzelék, a tökfőzelék alapján. 
Sok-sok receptet megnéztem, és a cukkini tócsnit készítettem délután. Nagyon laktató. 



Hozzávalók: 
  • cukkini
  • krumpli
  • bors
  • zöldfűszer (most bazsalikom volt)
  • 2 tojás
  • liszt, amennyit felvesz
A cukkinit meghámoztam, lereszeltem, megsóztam és félreraktam. Addig megpucoltam a krumplit, lereszeltem - nagy lyukú részén. Negyed óra elteltével, kinyomkodtam a cukkinit, azt is a krumplihoz adtam, majd sóztam, borsoztam, 1 gerezd fokhagymát is nyomtam hozzá, zöldfűszer, a két tojás és liszt, amennyit felvesz. Összekevertem. Ezért nem is írtam mennyiséget. Még lehet hozzáadni hagymát, sajtot, más fűszereket. 
A serpenyőt felforrósítottam, pici olajat tettem bele.Egy evőkanál mennyiséget tettem a serpenyőbe, lelapítottam, sütöttem, majd a másik felét is. 
Fokhagymás-uborkás tejföllel és reszelt sajttal ettem. 3db-tól jól laktam. :) 
Apu először azt mondta, h nem jó, de mikor hazajött, utána nekilátott... mi lett volna, ha elsőre még ízlik is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése