2012. május 26., szombat

Puncs fagyi

Jó ideje várakozik a fagyigép, h dolgozhasson már. Tegnap sikerült bekeverni az idei év első fagyi alapját. Lilafüge puncs fagyi készült el. 




hozzávalók:

1 marék mazsola(szőlő)
1 dl rum
2 dl tejszín
3 dl tej
4 tojás sárgája
4 evőkanál cukor helyett 2,5 ek xilit
1 vaníliarúd

A mazsolát 2 órára beáztattam a rumba. Kicsit többre sikerült, mert programváltozás gyanánt, úton voltam. 
A tejszínt a tejjel és a vaníliarudat és a  kikapart magját felmelegítettem. A tojások sárgáját felvertem a xilittel. A tojásos anyaghoz hozzákevertem a tejszínes tejet, rumos mazsolát, majd visszaöntöttem a lábosba és sűrű krémmé főztem volna, ha nem veszem le idő előtt. Hogy meg legyen a puncs színe is, piros (málnás) ételfestéket kevertem hozzá. Betettem a hűtőbe, majd másnap hagytam hadd dolgozza ki a gép.

forrás: Lilafüge

2 megjegyzés:

  1. Szuperül néz ki! Hogy finom az pedig nem kérdés,
    nyamm :)

    VálaszTörlés
  2. már el is fogyott!!! :) anyu megkérdezte, h ez most bolti v én csináltam :)

    VálaszTörlés