2011. december 5., hétfő

Csicsóka chips

Másik gasztroblogosnál (csak mert volt aki szóvátette, h nem jelölöm meg, bár a recept nem tőle van, a netről máshonnét, mert mikor nála megláttam, az még csak fotó volt, de tessék, lehet örülni...ja és illett volna megnevezni a bosszankodónak is saját magát..) láttam, csicsóka chips. tök jó, h már a csicsókát is ch-val kezdem el írni. :) Szóval, volt otthon, édesség ehetnékem volt, de az őreim nem engedték. Aztán találtam ezt, na jó, nem édesség, de amolyan édeskés ízhatása is van, úgyh hajrá. Rákerestem a neten és már készült is. Semmi extra nem kell hozzá, csak:
  • csicsóka
  • étkezési keményítő 
  • olaj


A csicsókát megtisztítjuk, én levágtam a héját is. Nagyon vékonyra szeljük - amivel az uborkát szoktam szelni, azt a reszelőt használtam - meghintjük keményítővel összeforgatjuk, h mindenhol érje. Bő, forró olajban kisütjük. Én szimplán sóztam, már amit el tudtam csenyni, de lehet ketchuppal, majonézzel vagy ki mivel szeretné. 
Egyre azért figyeljünk, a csicsóka nagyon széllel-bélelté teszi az embert... :)

3 megjegyzés:

  1. Illett volna belinkelni, vagy megnevezni a "másik gasztroblogost" akitől az ötlet szármezik!

    VálaszTörlés
  2. Tetszik az ötlet, igaz még csicsókát nem ettem, de finom lehet!
    off
    Szerintem névtelenül illemre oktatni nem éppen ildomos .

    VálaszTörlés
  3. nagyon finom, anyu először nem is tudta belőni, h miből van! :) próbáld ki, de először csak keveset vegyél, nehogy ne jöjjön be! Anyu nekem már nem is főz krumplit "neked azt nem lehet"... szeretem, csak gázosít :))))

    VálaszTörlés