2011. október 24., hétfő

Tervezett heti menü

Szülők a héten őszelnek, kifújják a nyári fáradalmakat. Így aztán szabin vagyok, egy-két dolog amúgy is összejött, gondoltam, összehozok egy hozzávetőleges menüt a hétre:

Hétfő: vasárnapi maradék, meg ma amúgy aludtam, mivel reggel jöttem haza melóból

Kedd: Frankfurti leves, kekszes-kakaós-almás rétes

szerda: Angol hagymaleves - amur vmilyen formában, találtam a neten egy oldalt, tele van halas dolgokkal :) 

Csütörtök: Leves még kérdőjeles - zsályás fokhagymás csirke lapcsánkával, páromnak simával, nekem pedig esetleg sütőtökös-zsályás lapcsánka


szombat: biztos marad a levesből - gombával töltött csibecomb káposzta salátával 

Plusz a héten még el kell tennem a zöld paradicsomokat vmilyen formában és a gasztros játékra a sütit is ajánlott lenne megsütni... ez tervezet. Aztán majd meglátom, h mi valósul meg belőle. 
A héten birtokomba veszem a konyhát! Egy ideig úgysem jutok be ilyen hosszú időre! :)
Természetesen, mindenből fél adag készül, hisz ketten vagyunk csak! Bár, a haramiák (kutyák-macska) is elvárnák, h kapjanak ezekből a finomságokból. :)

2 megjegyzés:

  1. Szép dolog a tervezés, mindig csodálom azokat akik be is tartják :).
    Én nem szeretek tervezni - menüt -, ad hoc vásárolok és főzök, de hát azt tartják, hogy az a terv amelyen nem lehet változtatni, az eleve rossz :)Gratula!!!

    VálaszTörlés
  2. valszínű levesben már csúszunk, mert hiába raktam bele fele mennyiséget, akkor is kb. ugyanannyi lett, mint, ha normál mennyiséggel dolgoztam volna... :)

    VálaszTörlés