2015. október 9., péntek

Diós sajtkrém

Szeptemberben a Balaton-felvidéken jártunk hosszú hétvégére. Szállást a gasztroangyal ajánlása alapján foglaltam, reggelit és vacsorát is kértem. A reggeli finom volt, különböző kencéket kaptunk. Nekem ebből a diós sajtkrém ízlett és erre kerestem receptet, leírást, h mégis hogyan készülhet. Duendénél találtam meg a kedvemre valót. Kivételesen nem másítottam rajtam. Beírom ide is, de linket ITT megtaláljátok. 


Először gondoltam, h jó lesz nekünk egy tejföl is, de az igazat megvallva, h annyira finom lett, így anyunak épphogy jutott egy kóstolásnyi falat, úgyh nem sok az a 2 tejföl. 

Hozzávalók: 


  • 2 tejföl
  • marék dió
  • bors
  • koriander
  • egy kevés márványsajt
Tejfölt megsózzuk és lecsepegtetjük, egy éjszakát érdemes hagyni csöpögni. Bár, az elsőnél nem, de most sztem, kicsit megpirítom a diót és úgy vágom apróra és úgy teszem majd a lecsöpögtetett tejfölhöz, amit egy picit  megsózunk, természetesen kóstolgatjuk. 
Borssal, korianderrel ízesítjük még és egy kevés márvány sajtot morzsolunk el benne. 
Pirítóssal kenyérre kenve nagyon finom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése