2014. szeptember 10., szerda

Almás süti

Hétvégén baráti társasággal voltunk kirándulni, elkészült az elmaradhatatlan gyógyfüves süti ill. most kerestem vmi almást is. Mivel, kicsit csípős sikerült a másik ill. nagyon sok almánk van. Időm keresgélni nem volt, így megkértem a csoporttársakat ajánljanak nekem vmi finom, egyszerű, de egyben gyors sütit is. Max almás kevert sütijére esett a választás. 
Azóta már készült újra. 






Hozzávalók: 


  • 3 tojás
  • 30dkg cukor (most megosztottam 15-15 barna,sima, de legközelebb xilittel fogom) 
  • 30dkg liszt (most kb. 10dkg zabpehelylisztet használtam, 20dkg finom lisztet)
  • 30 dkg alma reszelve
  • 1 csapott kk sütőpor
  • 2 kk szódabikarbóna (eredetileg 1/2 cs. sütőpor)
  • fűszerek: gyömbér, kardamom, fahéj, szegfűszeg, kevés reszelt citromhéj, vanília kikapart része
  • pici só
  • apróra tört dió v mandula (2-3 maréknyi) 

Most előmelegítettem a sütőt 170 fokra. 
tepsi: kb. 25x35cm 
kizsíroztam, liszteztem, s míg előkészültem, betettem a hűtőbe (muffinoknál szoktam ezt, mert így könnyebben kijön a formából) 

Tojást felverni, hozzáadni a cukrot, majd a reszelt almát. Beleszitálni a sütőporos, fűszeres lisztet. 

Óvatosan beleöntjük a tepsibe s kb 30percig sütjük 170fokon. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése