2013. január 28., hétfő

kakaós süti

anno, anyu nagyon sokszor készített ilyet. Még mikor dolgoztam, az egyik kutas hozott hasonlót, akkor megkértem anyut, h süsse meg. Azóta, jó sokszor készült. Hosszú idő után, ma sikerült nekem is megsütni, nagyon gyorsan megvan és nagyon egyszerű, bár, nem egy fogyókúrás szelet, de sztem, simán át lehet alakítani. Érdemes dupla adaggal indítani. 





Hozzávalók:

  • 1 tojás
  • 25dkg porcukor
  • 5dkg zsír
  • 4dkg kakaó
  • 25dkg liszt
  • 2,5 dl tej
  • 1 cs. sütőpor (nekem kb. fél cs. volt ill. 1 kk szódabikarbónát tettem bele) 
Tojást a porcukorral a zsírral kikeverjük, majd hozzáadjuk a lisztet, a kakaót, a sütőport és a tejet. Ezt is jól összekeverem. 200 fokra előmelegítettem a sütőt, először ezen sütöttem, majd kb. 180 fokra levettem, kb. 15-20 perc alatt elkészül, tűpróbát érdemes végezni. 
Kettévágjuk, baracklekvárral megkenjük és kész is. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése