2012. július 11., szerda

Tökös lecsó

Még mindig cukkini szezon van. :) Több helyütt is olvastam a tökös lecsóról, gondoltam, h miért ne próbálnám meg, hisz, úgyis semleges ízű és simán felveszi a "környezete" ízét. Eddig két pasinak nem tűnt fel, h mi az a plusz, ami még benne van. :) 




Hozzávalók: 
paprika
paradicsom
főzőkolbász
cukkini
tojás
zsír 

A paprikát csíkokra, a cukkinit kockára, a paradicsomot negyedekre vágtam. Egy fakanál zsírt tettem a lábosba majd mehetnek bele zöldségek egy kis só. Ezek után a főzőkolbászt is felkockáztam és azt is beletettem. Mikor kész, anno azt mondták nekem, h akkor jó, ha már a paprika és a paradicsom héja összepődrödött, akkor kb. 5 tojást felverek és hozzáöntöm és kész is. Fehér kenyérrel és hideg tejjel fogyasszuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése