2011. november 8., kedd

Banános palacsinta

Édességet kerestem, de olyat, ami nem befolyásolja nagyon a holnapi speckós vérvételt. Pocak Pannánál kötöttem ki, az édes banános palacsintájánál. Bár, a banánt aszalásra szántam, ez lett belőle. Nagyon egyszerű, gyors és finom és sztem, semmi extra feltét nem kell hozzá, finom így is. :) 



Hozzávalók:

  • 4 érett banán
  • 4 tojás
  • 8dkg rizsliszt - nekem tk rozsliszt volt
  • 1tk fahéj
  • 2ek kókuszolaj - bioboltban kapható és nem drágább, mint az olívaolaj
A banánt összeturmixoltam, majd hozzáadtam a többi hozzávalót és robotgéppel összedolgoztam. Hagytam pihentetni egy kicsit, majd felforrósítottam a serpenyőt és egy kisebb merőkanálnyi mennyiséget sütöttem ki. Majd eszembe jutott, h van szív alakú tükörtojás formám is. A végére már belejöttem, de addigra elfogyott a massza. :) 

2 megjegyzés:

  1. Már 2x próbálkoztam a banánkenyérsütéssel, de nem igazán sikerült. Pedig ahol kóstoltam, nagyon szerettem. Ez jól hangzik!

    VálaszTörlés
  2. érdemes nekiállni, bár a végére jöttem rá a technikára, de finom!!!

    VálaszTörlés