2011. szeptember 6., kedd

Citromos-fokhagymás csirke

Kb. 1 hete megkezdtem a 180gr-os szénhidrát diétát. De sehogy sem akar összejönni a 180, erős túlzással a 150gr van meg. Ennek jegyében próbálom a heti étrendet összehozni. 
a mai menü: karalábé leves, citromos-fokhagymás csirkével és barna rizzsel. 

Csirke:
megmostam a csirkét - mellet kivéve, az nem volt a csomagban - szárazra töröltem. Egy nagyobb tepsit meglocsoltam olívaolajjal, bele helyeztem a húst, majd megsóztam, borsoztam. A tepsi szélébe citrom gerezdeket és fokhagymát tettem. Szedtem még zsályát, rozmaringot és kakukkfüvet, ezt is ráhelyeztem, majd meglocsoltam még olívaolajjal és pár darabka vajat is helyeztem rá. Alufóliával letakartam, majd mikor félig megsült a hús, levettem és úgy is sütöttem míg teljesen puha nem lett. 
Eredetileg sült krumplival ajánlják, de barna rizzsel is finom. :) 
Fotó most elmaradt, recept forrás: Paprika magazin 2011/09.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése