2011. április 15., péntek

Zoli csukája a mi ebédünk :)



Csuka en papillote :)

Egy kedves ismerőstől kaptuk a halat, pont jókor jött, mivel pénteken ugye nem eszünk húst, és amúgy is hal volt előírva nekem. Gondoltam, h merő egyszerűséggel fogom elkészíteni. Így is lett. 
A halat megmostam, papírtörlővel száraz töröltem, majd kívül-belül megkentem olívaolajjal. Megfűszereztem, só, bors ill. halfűszer, majd a belsejébe tettem a zöldségeket és sütőpapírba csomagoltam. Jól lezártam és mehet a sütőbe. 
Így utólag már talán inkább úgy csináltam volna, h a fűszereket összekeverem az olajjal és azzal locsolom meg. No majd legközelebb. Bár, azt mondta a párom, h akkor lesz legközelebb csukánk, ha fogunk magunknak. De ugye ez necces, mert a tavakban, ahol néha napján horgászunk, nincs csuka. Bár, nekem a harcsa is megtenné. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése