2020. augusztus 22., szombat

Csicseriborsós gombás krém

A fetasajtos krém mellé még gondoltam ki egy másikat is, mégis legyen nagyobb választék, ne csak a boltit kenőkék.
Erre esett a választás.
hozzávalók:

  • 25dkg barna csiperke gomba, én csak fehéret kaptam 
  • 1 vöröshagyma, nekem egy nagyobbacska lilahagyma lett
  • 1 kápia paprika, nekem 2 kisebb paprika
  • 5dkg vaj
  • 1 ek olívaolaj
  • 1tk füstölt paprika 
  • 30dkg csicseriborsó konzerv, nekem 18dkg kész natúr hummusz
  • frissen őrölt bors
  • 15dkg reszelt sajt
Vajat, az olajat egyszerre felhevítjük, rádobjuk a felaprított hagymát, megpároljuk, megszórjuk sóval, borssal, mehet rá a felaprított paprika, gomba. Mikor levet enged, megszórjuk a füstölt pirospaprikával. Közepes lángon 5-10 percet pároljuk, majd hozzáadjuk a lecsepegtetett csicseriborsót. Levesszük a tűzről és késes aprítóban a kívánt állagra aprítjuk.
Mivel, nekem kész hummuszom volt, így csak a gombás-paprikás-hagymás alaphoz tettem az aprítóba.
Mikor kihűlt, akkor kevertem hozzá a reszelt sajt egy részét, a többit a tetejére tettem.
Hidegen és melegszendvicskrémként is finom.

Forrás: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése