2015. november 30., hétfő

Batáta brownie

Barátnőmék jöttek hozzánk, kiderült, h érzékeny a gluténre, gondoltam, akkor készítek vmi olyat, amit ő is ehet jó szívvel. Égen-földön nem találtam édeskrumplit, pedig a piacban bíztam. Aztán itt helyben sikerült vásárolnom pár darabot.
Nem bántam meg, nagyon finom lett, gyorsan s könnyen elkészíthető.






Hozzávalók:
  • 60dkg batáta - főzni, pépesíteni
  • 1dl kókusztej
  • 0,5 narancs leve
  • 0,5 cs. sütőpor
  • 2 tojás
  • 7 ek xilit
  • 5 ek cukormentes kakaó
  • csipet só
  • 7dkg gluténmentes kenyérliszt
  • 3dkg gesztenyeliszt (eredetileg 10dkg gluténmentes zabliszt, de azt nem kaptam)
Batátát megfőzzük, majd mehet minden bele a turmixba. Kb. 30*40-es tepsit kivajaztam, megszórtam liszttel (gesztenye), beletöltöttem és 190 fokon 20 perc alatt készre sütöttem. Akkor jó, amikor még kicsit ragadós.

forrás:  ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése