2021. február 9., kedd

Kovászos kenyér

 Belefogtam én is. Kellett volna valamilyen fermentált dologhoz és ott egy 24 órás kovász volt, ez sehogy sem akart sikerülni,így rákerestem Szabi Pék videóira a youtubeon és elindultam. Hát, a kovász nem egyszerű, egy érzelmi hullámvasút, de másodjára csak sikerült. Sőt, már ajándékoztam is belőle. Azóta is még mankóként használom a videókat, idővel majd talán elszakadok tőle. Facebookon beléptem egy kovászos csoportba is, iszonyat mennyiségű infó van ott, még nem igazán tudom, h néha miről is beszélnek. Kipróbáltam a királyliszteket, a garat malomé bevált. Érdemes beleinvesztálni.

 

 



Így, inkább belinkelem a videókat ill. ami blogokat találtam még nagyszerű dolgokkal. :) 

Kovász: 

Kovász készítés 1. 

itt aztán szépen sorában jönnek a linkek. 

kovászos blogok: 

Vadkovász suli 

Tündér pékség

Kovász Labor 


illetve maradék kovász felhasználásra kerestem rá, s szintén a youtubeon találtam rá Házi Sáfrányra 

Házi Sáfrány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése