2021. február 15., hétfő

kovászos pizza

 Ez lett volna az első a kenyér után, de mindig tolódott. Több opciót megnéztem, de aztán a Kovász Laborka facebook oldalán jött szembe, egy egyszerűbb leírás. Finom lett. 



Hozzávalók:

  • 450ml hideg víz
  • 110gr kovász
  • 27gr só
  • 700gr Kecskeméti pizzaliszt
  • púpos kiskanál morzsolt oregano 

Most kivételesen a kenyérsütőgép dagasztóprogramját használtam. Mindent bepakoltam, kivéve a sót. Azt csak később adtam hozzá. 

Olajozott falú műanyag edénybe tettem, 1,5 napra és ment a hűtőbe. Majd kipróbálom, kevesebb ideig pihentetni, de most az idő szorított.

Másnap, előmelegítettem a sütőt a tepsikkel együtt 250 fokra. 

közben elkészítettem a paradicsom szószt is. 

1 fokhagyma apróra vágva, olíva olajon kicsit megdinsztelni, rá a saját paradicsomlé, bazsalikom híjján, most provenszi fűszer ment bele, só bors. 

 

kilapogattam a tésztát, 5 perc elősütés, majd megpakoltam és újabb 10 perc. S kész is. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése