2020. július 13., hétfő

cukkíni lapcsánka

Idén, újra ültettünk próbaképpen 2db cukkínit, az idei elsőből egy kis köretet készítettünk az Orsival. Nem gondoltam volna, h ennyire bejön neki. Streetkitchen receptje volt az alap, de még kiegészítettem, mert túl hígnak találtam, lehet, a giga tojások végett.

hozzávalók:

  • 30dkg cukkini, mosva, lereszelve ( én le is hámoztam)
  • só, bors
  • 30gr liszt (nálam tk liszt+sima liszt)
  • 1 gerezd fokhagyma reszelve
  • 50gr cheddar sajt (nálam kemény kecskesajt volt)
  • 1 tojás
  • s tettem még hozzá apró szemű zabpelyhet
  1.  cukkinit megmossuk, meghámozzuk, lereszeljük, besózzuk és kb 15 percre félre tesszük, majd kinyomkodjuk s a masszához adjuk
  2. sajtot lereszeljük, 
  3. fokhagymát szintén lereszeljük
  4. a többi hozzávalóval együtt összekeverjük
Másodjára nem volt időm, akkor ott pont megsütni, betettem a hűtőbe egy éjszakára s sokkal könnyebben meg tudtam sütni.
Sütés, kevés olajban (nálam mangalica zsírban) megsütjük.

2x készült 1 nap leforgása alatt, mivel Orsinak nagyon bejött, s este rájöttem, h nekem nem lesz semmi a másnapi ebédem mellé.

Forrás ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése