2020. március 29., vasárnap

Zabpelyhes, sárgarépás fasírt

Kicsit szerettem volna másképp elkészíteni a fasírozottat, és ha lehet, akkor ne zsemlével, így esett a választás a zabpehelyre. Szerintem, nagyon laktató.

Hozzávalók:

  • 13dkg zabpehely 
  • 50dkg darált hús, nálam sertés
  • 1db tojás
  • 15dkg sárgarépa
  • 2 szál újhagyma
  • 1 marék friss petrezselyem - nálam szárított zöldségek voltak, amolyan vegeta jelleg
  • 1 gerezd fokhagyma - nálam 3
  • 1tk pirospaprika - nekem kimaradt
  • bors
  1. beáztattam a zabpelyhet tej és víz elegyébe
  2.  apró lyukú reszelőn lereszeltem a sárgarépát, a hagymát apróra vágtam, fokhagymát átnyomtam
  3. összekevertem a hússal, a zöldségeket, fűszereket, tojást
  4. elméletileg ki kellett volna nyomkodni a zabpelyhet, nálam nem került sor rá,  
  5. összekevertem a húsos egyveleget a zabpehellyel, gombócokat formáztam, én meghempergettem egy kevés zsemlemorzsában, eredetileg nem kell és forró olajban kisütöttem. 
Forrás: ITT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése