2010. december 19., vasárnap

Nyertem, nyertem!

A chocome a facebook oldalon meghirdetett egy játékot. 

"Rendkívüli különlegességeket kaptunk a héten Németországból, melyeket végigkóstoltunk a mai napon, már-már szürreális dolgok.
Hogyan hangzik a liofilizált vörösboros illetve a liofilizált mézes csokoládé? :)

Ki mivel párosítaná a fentieket egy tábla csokoládén? A legkreatívabb ötletet egy tábla chocoMe csokoládéval díjazzuk, a játék ma..."
 Hát ÉN lettem a nyertes a következővel:
"... amelyet a leginkább megkóstolnánk, fehér csokoládéra narancs cseppeket, kandírozott jázmint, kardamont és liofilizált vörösbort helyezne, a nyálunk is kicsordult, miközben olvastuk..."
Már el is küldtem a kívánság feltétes csokimat! Ami a következő:
fehércsoki-aranymazsola-fekete só-brontei pisztácia-kandírozott rózsaszirom-színes cukorkonfetti
Azt hiszem, ez is elég bizarr! :)))) 

Lájkoljatok, és nyerjetek!!!

És így néz ki egy csoki:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése